Friday, April 20, 2012

Диваажинд өрөө захиалъя (уншдаггүй, үздэг нийтлэл)

Байна уу? Бурхан уу? Аа би зөв мэдлэгт хөтөлдөг Батболд байнаа. Диваажинд чинь өрөө захиалах гэсэн юм. Миний хэзээ очихыг та мэдэж байгаа болохоор миний очихыг дөхүүлж байгаад энэ өрөөг бэлдчихнэ биз дээ. Гал тогооны өрөөний зураг оруулсангүй шүү, диваажинд өлсдөггүй гэж бодсон болохоор. Хэтэрхий эртэч зан гаргасанд уучлаарай. Гэхдээ дөхүүлж байгаад гэвэл мартчих байх гэж бодоод. Та бурхан юм чинь мартахгүй байлгүй гэж найдсан юм. Ер нь тэгээд энэ дэлхий дээр чинь танд найдаж танай диваажинд очих гэсэн түмэн хүн л байна. Зарим нь маань уншиж байхад зарим нь танд итгэдэг болгох гээд л цаас тараагаад байна. Өө нээрээ санаснаас ингэхэд таныг Будда гэдэг юмуу, Есүс гэдэг юмуу? Эсвэл Аллах юмуу?...




Ийм цонхтой

Ийм буйдантай

Ийм ажлын өрөөтэй

Бас нэг ийм буйдантай

Ийм бас нэг буйдантай

Ийм амрах өрөөтэй

Энэ голд нь зогсож байгаа нүдний шилтэй бүдүүн залуутай уулзвал хүлээлгэж байгаарай. Наадах чинь их мундаг хүн байгаа юм. Би юм хум асууж жаахан ярилцмаар байна.

2 comments:

Pingo said...

хэхэ. бурхан бол ч биелүүлчхээр л санал байна.гэхдээ та эхлээд диваажинд очих тасалбараа захиалах хэрэгтэй байх.тасалбараа захиалаагүй там гээд шаал өөр тийшээ явуулчдаг гэсэн

Batbold said...

Зөв мэдлэгт хөтөлдөг Батболд байнаа гээд өөрийгөө танилцуулчих шиг л босон шд. ккк. Би урилгаар очих байх гэж бодоод байгаа шд. ккк