Thursday, June 19, 2008

Conscience

Би өчигдөр эмээгийндээ очиж үдийн цайгаа уулаа. Эмээ маань надад ааруул авч хадгалсан байна. Намайг дуртай болохоор дандаа л авч хадгалдаг бөгөөд өөр бусад зээ нартай өгөх тун дургүй. Хэн нэг нь авчихвал надад бүр ховлоно гээч :) Гэхдээ эмээ маань жинхэнэ хотын эмээ болохоор өөрөө ааруул цагаан идээндээ тийм ч сайн биш, харин чихэр шоколаданд нугасагүй. Хотын эмээ тэр их ааруул хуруудыг хаанаас авдагийг би мэдэхгүй. Бодвол захаас л аваад надад хадгалдаг байх. Өөрөөр хэлбэл худалдаж авч гэсэн үг шүү дээ. Харин би эмээдээ очихдоо шоколад авч очдоггүй, бүр санадаг ч гүй байж... хамгийн инээдтэй нь би зүгээр л нэг ангийхаа шоколаданд дуртай охинтой уулзахдаа шоколад авч очдог. Тэр охинтой үерхэнэ ч гэдэг юмуу унтана даа гэж бодож шоколадаар панаалдах гэсэн санаа надад огт байхгүй. Зүгээр л хөөрхөн, хөгжилтэй, сайхан инээдэг болохоор нь баярлуулах гэж л шокалад авч очдог... Гэтэл эмээ маань ч гэсэн хөөрхөн, хөгжилтэй түүнээс дутахааргүй сайхан инээдэг шүү дээ. Тийм байтал би яагаад эмээгээ баярлуулах гэж шокалад авч очдоггүй юм бол...!? Ёстой л "Эхийн санаа үрд, үрийн санаа ууланд" гэдэг энэ байх даа :(

No comments: