Wednesday, November 3, 2010

Happy Birthday Greeting Girl to Guy

Нэг найз маань төрсөн өдрийн мэднчилгээ явууллаа.
Дууных нь үгийг утгачилаад доор орчуулаад тавьчихлаа.
http://www.youtube.com/watch?v=Xu2V8QiIkyQ&feature=rec-LGOUT-exp_stronger_r2-2r-4-HM


Чамд бэлэг хайж дэлгүүр хааж байхад явсан
Бүх бараагаа хураачихсан байсан надад худалдаад авчихмаар хангалттай юм байсангүй
Тэнд галзуу зураглалтай Видео тоглоом байсан
Гэхдээ энэ сайхан санаа биш байс байсанЦа
Цагт баригдсан завгүй залуу шүү дээ, цагийг чинь үрэхээс би айж байана.
Тэнд нэг гоёмсог цаг байсан, мэдээж хамгийн шилдэг нь
Гэхдээ худалдаа авчихвал дээрэмдүүлчих байх, алдчих юм чинь чамд хэрэггүй байхөө
Чи хэзээд хэнээч гэсэн цаг асууж болно шдээ
Тиймээс би өөр шинэлэг зүйлийг хайлаа
Гэхдээ ойлгоорой, миний төлөвлөгөөнөөс үл хамааран чамд зохих бэлэг байсангүй
Тэгээд би хол ойроосоо хайлаа, машин байвал ямар вэ гэж
Чамайг машинд байгааг төсөөллөө, даанч хоёр дахь бодолд маань
хэрэв чамд машин аваад өгчихвөл чи бэнзинэнд ихийг үрэх болно шүү дээ
Би бас тасалбарын тухай бодож үзсэн, спортын үзэндэл хорон байдаг, энэ онцгүй байх байсан
Сэтгэл хөөрлөөр өгчихдөг, бүх тоглолт шалгуур байдаг, тэд хожигдох үед чи гуниглана шүү дээ
Энэ бүхнийг хэлсэнийг минь битгий мартаарай, би энд тэндээс л хайсан бас чиний тухай бодсон
Би бүгдийг нь төлөх л байсан
Ямар ч байсан энэ бол чиний өдөр, чи миний ажлын жагсаалтын номер нэгт байгаа
Би чамд сайхан бүхнийг хүсч байна, амар амгалан бас илүү ихийг
Гэхдээ энэ бүхнийг чи авах гэж байна Төрсөн өдрийн мэнд хүргэе

No comments: